소프트쉐어-AI,무료소프트웨어,무료프로그램 공유마켓

본문 바로가기

팝업레이어 알림

팝업레이어 알림이 없습니다.
내 PC의 OS와 브라우저 정보입니다. ex icon
os 알 수 없음
browser 알 수 없음

AOS

비즈니스

Employee Schedule & Time Clock

Homebase helps small businesses manage their work schedules time clocks payroll HR and more Managers who use Homebase save their team 5 hours a week Join now and see why 100000 small businesses trust Homebase to conquer their workday Track employee hours easily with Homebase and see hours worked breaks overtime and wages Quickly build edit and share schedules clock in and out directly from your phone and manage your team on the go Communication is seamless with Homebase send messages to individual employees or the whole team with our builtin messaging End your team scheduling chaos with Homebase Build share and automate work schedules Optimize based on labor costs sales forecasts and your teams latest availability Well notify your team when you update the schedule through inapp or email alerts Allow your team to trade shifts request timeoff and update their availability Toprated app built for small businesses Best Time Clock 2023 The Motley Fool Best Scheduling 2023 Investopedia Best HR amp Employee App 2023 The Webby Awards Best employee communication tool ever Theresa Fouquette Owner Bliss Small Batch Creamery Make work radically easier Get the everything app to manage your team Download Homebase today HOMEBASE FEATURES WORK SCHEDULES Build and share schedules quickly with templates Share the latest schedule with your team instantly and send shift reminders See employee availability and manage time off requests EMPLOYEE TIME CLOCK amp TIME TRACKER Track hours breaks overtime clock in and clock out times all in Homebase Get alerts when employees are late or approaching overtime GET EVERYTHING TO MANAGE YOUR TEAM Check sales scheduled labor costs actual labor costs and labor as a of sales with our work schedule planner Manage multiple teams departments or locations Manage payroll HR employee performance hiring onboarding and more EMPLOYEE TOOLS Clock in and out directly with Homebase as the digital punch clock See work schedule shift notes expected earnings and more Request and accept shift trades and covers Submit timeoff requests and update availability TEAM COMMUNICATION Create group chats and connect with the team in realtime Message employees and coworkers across your company SEAMLESS INTEGRATION Homebase can take care of your payroll or work with providers like Gusto Intuit Quickbooks Online Payroll Square Payroll Heartland ADP and SurePayroll Connect with top pointofsale systems for employees to clock in and out right from devices like Clover Square Toast Revel Lightspeed and Upserve Get support via phone email and chat Homebase Plans Free basic plan for all businesses with up to 20 employees Essentials plan for 2449/mo Plus plan for 5999/mo Inapp upgrades Businesses can also subscribe to one of our paid plans for additional features and functionality Payment will be charged to the iTunes Account at confirmation of purchase Subscription automatically renews unless autorenew is turned off at least 24 hours before the end of the current period Your account will be charged for renewal within 24 hours prior to the end of the current period Autorenewal may be disabled at any time by going to your settings in the iTunes store after purchase For more information see Terms of Use and Privacy Policy Terms of use https//appjoinhomebasecom/terms Privacy policy https//appjoinhomebasecom/privacy
  • 평점
  • 평점 0
  • 무료

1,817,848

자세히보기

AOS

비즈니스

5

자세히보기

AOS

비즈니스

7

자세히보기

AOS

비즈니스

DigiKhata - 편한가계부

DigiKhata는 여러분을 위해 만들어진 사용하기 쉽고 안정적이며 기능이 가득한 앱입니다 비용 송장 및 예산을 손쉽게 관리하는 데 필요한 모든 것을 손끝에서 제공합니다 Money Manager는 편리한 플랫폼 하나에서 수입 비용 및 예산에 대한 전체 개요를 제공합니다 Expenses Tracker는 재정을 완벽하게 제어할 수 있도록 해줍니다 오늘부터 돈을 더 잘 관리하기 시작하세요 잘 관리된 예산은 재정적 마음의 평화로 이어지기 때문입니다 Budget Planner를 사용하면 지갑을 계속 확인할 필요 없이 지출 저축 및 전반적인 재정 상태를 손쉽게 추적할 수 있습니다 개인 및 비즈니스 재정 거래를 추적하고 지출 보고서를 만들고 매일 매주 매월 재정 데이터를 검토하고 지출 추적기 및 예산 플래너를 사용하여 자산을 효과적으로 관리하세요 DigiKhata의 특징 고객/공급업체 원장Khata 고객과 공급업체를 위한 디지털 원장 계정을 쉽게 만들고 유지 관리하세요 거래를 기록하고 잔액을 추적하고 재무 거래를 체계적으로 정리하세요 자세한 보고서를 무료 PDF로 다운로드하여 쉽게 공유하고 기록을 보관할 수도 있습니다 재고 장부 재고를 쉽게 체계적으로 정리하고 최신 상태로 유지하세요 몇 번의 클릭만으로 전문적인 디지털 송장을 만들고 WhatsApp을 통해 즉시 공유하세요 운영을 간소화하고 시간을 절약하면서 사업을 원활하게 운영하세요 현금 장부 매일의 현금 흐름을 파악하기 위해 현금 입출금 항목을 추가하세요 거래를 실시간으로 추적하여 재정에 대한 전체적인 개요를 제공하고 매일 원활한 재무 관리를 보장하세요 직원 장부 직원의 출석 급여 초과 근무 및 보너스를 관리하세요 청구서 장부 DigiKhata로 디지털 청구서와 송장을 즉시 생성하고 WhatsApp을 통해 공유하세요 DigiKhata의 이점 DigiKhata를 사용하면 비즈니스 거래를 관리할 수 있을 뿐만 아니라 다음과 같은 이점도 누릴 수 있습니다 3배 더 빠른 부채 징수 Digi Cash로 quot돈 요청quot을 클릭하여 SMS 또는 WhatsApp을 통해 지불 링크를 보내고 모든 지갑 계정에서 지불을 징수합니다 안전한 Digital Khata 앱 지문 또는 PIN 코드 잠금으로 모든 기록을 보호합니다 무제한 100 무료 SMS 알림 보내기 무제한 무료 SMS/WhatsApp 알림을 보내고 3배 더 빠르게 부채를 징수합니다 여러 사용자가 동시에 하나의 계정을 사용할 수 있습니다 여러 파트너가 사업을 운영하는 경우 언제 어디서나 하나의 계정을 사용할 수 있습니다 무료 PDF 보고서 다운로드 온라인 또는 오프라인에서 무료 PDF 보고서를 다운로드합니다 무료 명함 만들기 DigiKhata로 무료 명함을 만들고 WhatsApp을 통해 공유합니다 DigiKhata는 모든 유형의 사업에 유익합니다 식료품점 잡화점 슈퍼마켓 의류 매장 또는 부티크 유제품 매장 빵집 레스토랑 호텔 아침 식사 사업 보석점 의류 매장 재단사 또는 가정 장식 매장 의료 매장 병원 및 약국 부동산 및 중개 사업 도움이나 피드백이 필요하면 고객 서비스 팀에 92 313 7979 999로 문의하거나 contactdigikhatapk로 이메일을 보내주세요 자세한 내용은 웹사이트를 방문하세요 https//digikhatapk/home
  • 평점
  • 평점 4.5
  • 무료

5

자세히보기

회원로그인

회원가입

브랜드 소프트쉐어

대표 김동영

사업자번호 428-81-02729

통신판매업신고번호 2023-부산해운대-0096호

개인정보책임자 김동영

주소 : 부산광역시 해운대구 센텀중앙로 78, 센텀그린타워 504호